Nelíbí se Ti něco? Vadí Ti něčí chování? Chceš něco změnit? Ublížil Ti někdo? Jak se Ti líbí akce? Děláme Ti radost? Chceš nás pochválit?
Neboj se a řekni nám to. KDOKOLI má právo si stěžovat na způsob práce a na jednání, které mu nepřijde férové!
A to:
- písemně – napiš email, SMS, dopis – vhoď do schránky u vchodu B, nechej vzkaz na v knize u vchodu B či v knize, která je umístěna na lavičce v BRÁNĚ
- ústně – řekni to Verči, Tomovi, Barči, Káji nebo Vojtovi
- na facebooku či instagramu – napiš nám zprávu či komentář
- telefonicky – neboj se stěžovat si přes telefon
- s podpisem či anonymně – pokud si nepřeješ uvést své jméno – nemusíš.
Přijmout stížnost může jakýkoli pracovník služby, vyřízení stížností zajistí vedoucí služby nebo vedoucí Střediska VÝZVA.
O vyřízení stížnosti budete informováni ústně, na požádání i písemně a to nejpozději do 30 dnů.
U anonymních stížností je odpověď po dobu 30 dnů umístěna na nástěnce u kanceláře služby, u vchodu C a také v KNIZE PŘÁNÍ A STÍŽNOSTÍ A ZPĚTNÉ VAZBY Z AKCÍ. Více o podávání stížností viz metodický dokument služby Stížnosti na kvalitu nebo na způsob poskytování sociálních služeb.